Om du vill byta ut produkten du beställt mot en annan storlek, färg eller stil, vänligen returnera varan/varorna inom 14 dagar från avsändningsdatumet och vi kommer att behandla bytet så snart vi tar emot varan.
Registrera dig som LILYSILK-lid om mer preferenspolicy för att utvecklas.
Vänligen notera att alla uttag, sidenunderkläder, skräddarsydda föremål med monogram och ansiktsmasker betraktas som slutförsäljning och är inte kvalificerade för returer eller byten.
Medlemmar | Gäster | Andra |
Om du har lagt beställningen via det registrerade kontot kan du begära en retur eller byte genom att klicka på "Mina returer" från din profil. | Om du gjorde beställningen som gäst, vänligen påbörja en retur eller ett byte genom att klicka på länken "Starta en retur" . | Kom i kontakt med vår kundtjänstrepresentant genom att skicka oss en biljett på ditt konto eller skicka e-post till [email protected], Ange vilken/vilka varor du vill returnera och anledningen till din retur. |
Återbetalningen kommer att utfärdas till den ursprungliga betalningsmetod som användes för köpet inom 3 till 5 arbetsdagar. Alternativt kan du få LILYSILK-poäng. Vi kan inte behandla återbetalningar för olika kort eller betalsätt. Tänk på att det kan ta 7 till 10 ytterligare arbetsdagar efter utfärdandet för återbetalningstransaktionen att krediteras ditt konto av din bank eller kortutgivare.
Obs! Du måste först skicka in en begäran om auktorisering av returvaror (RMA) och få den godkänd innan du fortsätter. När RMA har godkänts kommer vi att ge instruktioner med lämplig returadress för att skicka paketet.
1. Om du inte är nöjd med våra kuddfodral i siden, vänligen kontakta oss på [email protected], vi hjälper dig med returen för återbetalning.
2. Köpbevis kommer att krävas för vår 100-nätters provperiod.
3. Tyvärr går det inte att byta ut, returnera eller återbetala varor i sälj- och snabbrea. Alla försäljningspriser på reducerat lager är slutgiltiga.
4. Du är ansvarig för att betala fraktkostnader för returnerade varor. Fraktkostnader återbetalas ej.
5. Varje hushåll är begränsat till en provperiod på 100 nätter.
* LILYSILK säljer aldrig begagnade föremål; de kommer att skänkas till en välgörenhet som vi valt.