Returföreskrifter för auktorisering av varor (RMA).

Var medveten om följande policyer innan du initierar en RMA-begäran:

1

Se till att du redan har fått paketet innan du startar returprocessen. Om du behöver avbryta eller ändra en beställning eller har problem med att ta emot ditt paket, vänligen maila oss på support @lilysilk.zendesk.com.

2

Vi har 30 dagars returtid för de flesta varor. Returnerade varor måste vara otvättade, oanvända och i gott skick. Varje beställning och vara kan endast returneras eller bytas en gång.

3

Vi är glada att kunna erbjuda gratis förbetalda returetiketter för beställningar som skickas från en adress i Storbritannien, baserat på din medlemsnivå:
  • Sprout och Bulbil Tier-kunder: Njut av en förbetald returetikett för din första retur.
  • LILY and Petal Tier-kunder: Få en förbetald returetikett för varje retur eller byte.
  • Registrerade kunder: Kvalificera dig för en förbetald returetikett när du gör ett byte.
Observera: Kunder utanför Storbritannien kommer att stå för returporto om de vill returnera eller byta sina varor. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.

4

Följande varor kan inte returneras eller bytas:
  • Artiklar säljs till utförsäljningspris
  • Silke underkläder
  • Skräddarsydda eller monogramföremål
  • Föremål över det tillåtna returfönstret
  • Engångsetiketter som inte kan återställas har tagits bort, har gått sönder eller skadats osv.
Dessa skräddarsydda produkter är unika och personliga, vilket gör dem olämpliga för återförsäljning eller användning av andra kunder. Om du har några andra frågor är du välkommen att kontakta oss på [email protected].

Starta en retur

Beställningsnummer*

Du hittar ditt ordernummer i bekräftelsemailet.

E-post*